Už žiadna zmeškaná zákazka pri obsadenej linke ak vodič práve telefonuje. Tu je riešenie v systéme Senset, ktorým sa hovory od práve volajúceho vodiča okamžite presunú na iného vodiča bez zdržiavania zákazníka na linke.
Dôvod prečo takáto situácia nastane je pomerne komplikovaná a technická
Prvý dôvod je, že niektorí operátori v prípade nedostupnosti čísla prehrávajú hlášku typu „Prepáčte, volané číslo je momentálne nedostupné“ a podobne. To je v poriadku, avšak u niektorých operátorov sa táto hláška pre náš systém tvári ako „zodvihnutý hovor“, preto to systém nechápe a zhodnotí, že ho žiadny šofér neprijal.
Podobný prípad nastáva ak vodič, ktorý sa dostane na poradie so zákazkou práve s niekým telefonuje. Poznáte to, hláška od operátora „Počkajte na linke alebo zavolajte neskôr prosím…“.
V spolupráci s O2 Business sme našli 2 riešenia
Musíte vo vodičských telefónoch spraviť tieto dva kroky:
1. Nastavte presmerovanie „V prípade NEDOSTUPNOSTI“
Telefóny vodičov nemajú byť nikde presmerované, keďže prijímajú hovory zákazníkov.
Avšak jedno z presmerovaní je „V prípade nedostupnosti“.
Toto presmerovanie nastavte na našu systémovú linku 0222111890 (nie na vaše Vstupné číslo!).
Je to špeciálna linka na ktorú keď sa hovor pri nedostupnosti vodiča presmeruje, tak systém SENSET okamžite vie, že je vodič nedostupný a hovor presunie na ďalšieho vodiča z vašej firmy.
2. Vypnite funkciu Call waiting
Táto funkcia je štandardne u operátorov zapnutá a robí práve to s druhým prípadom, že necháva čakať na linke ak s niekým práve telefonujete. V našom prípade to potrebujete vypnúť, aby systém SENSET okamžite vedel, že vodič telefonuje a rovnako tak presunie zákazku na ďalšieho vodiča z vašej firmy.
Túto funkciu vypnete v nastaveniach hovorov, avšak umiestnenie sa môže líšiť v závislosti od verzie Androidu alebo iOS.
Tipy pre Androidy: https://www.sony-asia.com/electronics/support/articles/00246079
Tipy pre iPhone: https://support.apple.com/en-kw/guide/iphone/iphe9bdd027a/ios
Predpokladané výhody implementovania týchto riešení
- Zvýšenie efektivity: Rýchlejšia reakcia na prichádzajúce hovory a optimálny presun zákaziek medzi dostupnými vodičmi.
- Zníženie čakacích časov: Klienti budú mať kratšie čakacie doby.
Tieto kroky zefektívňujú súčasnú prevádzku a tiež prispievajú k celkovému zlepšeniu služby a spokojnosti zákazníkov.
Dodržiavaním týchto dvoch krokov zabezpečíte, že systém SENSET bude presne vedieť reagovať na dostupnosť vodičov a lepšie spravovať zákazky. V prípade akýchkoľvek otázok alebo nejasností nás neváhajte kontaktovať na +421 948 908 526.