Cieľom automatického dispečingu SENSET je, aby majiteľ taxislužby nemusel absolútne zasahovať do riadenia a plánovania zákaziek. Vieme, že zákazky si vedia naplánovať a vybaviť vodiči medzi sebou. Potrebujete im len dať jednoduchý nástroj ktorý im pomôže všetko rýchlo zaevidovať.
Aby ste ale mali pokojný spánok a vedeli vo firme skontrolovať ako čo prebieha, vytvorili sme jednoduchý a prehľadný administračný systém v ktorom skontrolujete, nastavíte a upravíte všetko dôležité.
Nástenka (fronta a mapa):
Môžete sledovať mapu s polohou vozidiel, ktoré sú farebne označené podľa ich stavu (voľný, obsadený, pauza).
Fronta zobrazuje vždy aktuálne poradie taxikárov, podľa toho kedy získali poslednú objednávku. Po každej prijatej objednávke sa dostáva vodič na koniec fronty.
Systém SENSET sa pomocou umelej inteligencie učí obvyklé adresy nástupov a výstupov vaších zákazníkov, na základe čoho bude prideľovať blízke voľné auto, alebo auto ktoré smeruje k tomuto zákazníkovi.
Prehľad a história zákaziek
V tabuľke v ktorej viete filtrovať a zoradzovať podľa potreby vidíte všetky zákazky ktoré prešli cez centrálne číslo, presmerované hovory, alebo plánované objednávky.
V detaile každej zákazky vidíte či bola vodičovi priradená z hovoru, ako plánovaná objednávka, alebo bola presunutá od iného vodiča.
Tiež zistíte či vodič danú zákazku neprijal nezdvihnutím hovoru, alebo jednoducho zrušením zákazky bez udania dôvodu.
Nastavenia firmy, áut a vodičov
Jednoduchým spôsobom viete nastaviť údaje firmy pre fakturáciu, zmeniť „pohotovostné“/“servisné“ telefónne číslo, zadať polohu firmy kde máte hlavné depo a niekoľko iných nastavení ktoré sú potrebné pre plynulý chod systému a aplikácie vodičov.
Podľa počtu zakúpených licencií viete vytvárať a meniť zoznam áut a prístupové údaje pre vodičov, ktorí sa vďaka ním vedia prihlasovať do aplikácie.
Dispečingové telefónne číslo
Na náš systém vieme nasmerovať akékoľvek Slovenské telefónne číslo ktoré si prajete používať ako dispečingové číslo. V prípade záujmu vám pomôžeme zriadiť aj čísla spoplatnené na účet volaného (0800 XXX XXX) alebo naopak na účet volajúceho (0850 XXX XXX). Tiež môžeme zriadiť s mesačnými poplatkami skrátené čísla vo formáte napr. 16 XXX a pod. V každom prípade je možné bezplatne integrovať mobilné čísla alebo čísla pevných liniek. Môžete používať aj viac čísel súčasne.
Zákazníci
Evidujte si databázu zákazníkov, teda ich telefónne čísla, ku ktorým si viete dopísať mená, vďaka čomu sa všetkým vodičom bude pri zákazkach zobrazovať aj meno zákazníka, bez toho aby si museli jeho číslo ukladať v telefóne.
Oplatí sa mať uloženého primátora, lekárov, právnikov, alebo iné dôležité osoby v meste, vďaka čomu budú šoféri obozretnejší pri vybavovaní takýchto zákaziek 😉
Iné nastavenia systému
Pre potreby fungovania aplikácie a systému postupne pribúdajú aj iné nastavenia, vďaka ktorým si viete konkrétnejšie nastaviť fungovanie práve vášho taxi dispečingu. Či už sú to napr. dôvody zrušenia zákaziek, dĺžka zvonenia jednému vodičovi a pod.
Zadanie plánovanej objednávky
Priamo v systéme má možnosť administrátor vložiť plánovanú objednávku, rovnakým spôsobom ako ju vie vytvoriť vodič v mobilnej aplikácii.
Budeme vďačný za ďalšie tipy na užitočné prehľady, štatistiky či nastavenia ktoré by pomohli vášmu lepšiemu prehľadu vo firme.
Marketingový tím SENSET