Cieľom automatického dispečingu SENSET je, aby majiteľ taxislužby nemusel absolútne zasahovať do riadenia a plánovania zákaziek. Vieme, že zákazky si vedia naplánovať a vybaviť vodiči medzi sebou. Potrebujete im len dať jednoduchý nástroj ktorý im pomôže všetko rýchlo zaevidovať.

Aby ste ale mali pokojný spánok a vedeli vo firme skontrolovať ako čo prebieha, vytvorili sme jednoduchý a prehľadný administračný systém v ktorom skontrolujete, nastavíte a upravíte všetko dôležité.

Dashboard (map and queue):

Môžete sledovať map with taxi locations, vozidiel, ktoré sú farebne označené podľa ich stavu (voľný, obsadený, pauza).
The queue always displays the current order of taxi drivers, podľa toho kedy získali poslednú objednávku. Po každej prijatej objednávke sa dostáva vodič na koniec fronty.

Pracujeme na ešte dokonalejšom prideľovaní zákaziek a efektivite. Systém sa bude učiť obvyklé adresy nástupov a výstupov vaších zákazníkov, na základe čoho bude prideľovať blízke voľné auto, alebo auto ktoré smeruje k tomuto zákazníkovy.

Prehľad a história zákaziek

In the table in which you can filter and sort as needed, you can see all the orders that have passed through the central number, forwarded calls, or scheduled orders.
V detaile každej zákazky vidíte či bola vodičovi assigned from the call, as a scheduled order, or has been moved from another driver.
You'll also find out if the driver has not accepted the job by not picking up the call or simply canceling the job without giving a reason.

Company, car and driver settings

In a simple way, you can set up your business billing data, change your „standby“/“service“ phone number, enter a business location where you have a main depot, and a few other settings that are needed for fluent system operation and driver applications.

Depending on the number of licenses you have purchased, you can create and change drivers and access data for drivers who can log into the application.

Dispatching telephone number

We can direct any Slovak telephone number you wish to use as a dispatching number to our system. If you are interested, we can also help you set up the billed phone number (0800 XXX XXX) or caller (0850 XXX XXX). Also, we can set up shortened numbers in the format e.g. 16 XXX etc. In any case, it is possible to integrate mobile numbers or landline numbers free of charge . You can use multiple numbers simultaneously..

Customers

Register your customer database, that is, their phone numbers to which you can add names, so that all drivers will also see the customer's name on their orders without saving their numbers.
It is worthwhile to have a city mayor, doctor, lawyer, alebo iné dôležité osoby v meste, vďaka čomu budú šoféri obozretnejší pri vybavovaní takýchto zákaziek 😉

Other system settings

For the needs of the application and the system, other settings are gradually increasing, thanks to which you can more specifically set the way your taxi dispatching works. Whether they are e.g. reasons for canceling zákaziek, ringing time for one driver etc.

Zadanie plánovanej objednávky

Priamo v systéme má možnosť administrátor vložiť plánovanú objednávku, rovnakým spôsobom ako ju vie vytvoriť vodič v mobilnej aplikácii.

We'll be grateful for more tips, useful reports, statistics, and settings that will help your business.

Marketing team SENSET